lut 26 2004 Jestem po raz 2
Komentarze: 2

...a to dlatego,że za tamtym razem coś tak pokręcilam że już nic z tego nie dalo sie zrobic, a wygladalo to tragicznie...wiec jestem od poczatku od nowa od nowej czystej kartki zaczynam pisac.....Ostatnio nie mialam powodzenia,nikt chyba nawet nie zajrzal na mojego bloga, moze tym razem coś się zmieni <naiwna> :)

Chcialabym,żeby ktoś krok po kroku wytlumaczyl mi w jaki sposob zrobic sobie pieknego bloga, o co chodzi z tymi szablonami....może znajdzie się wsrod Was jakas dobra duszyczka i mi odpisze, jakis czlowieczek o dobrym sercu chetny pomoc wlasnie mi:-)  czekam z niecierpliwoscia.

Jak już mój blog będzie taki piękne jak niekóre z Waszych to wtedy zacznę pisać o konkretnych zreczach, narazie zajmę się kometyka mojej strony, mojego bloga.

Buziaczki, dla Was chetnych mi pomoc:):):)

 

malinkajg : :
@@@
27 lutego 2004, 10:15
mam pytanko. Czy ktoś wie jak wstawić gify na bloga??? Itakie tam bajery. Jeśli tak, to będe wdzięczna za pomoc.
26 lutego 2004, 19:59
jeśli myślisz że znajdzie się jakaś dobra duszyczka która Ci pomoże to się nie mylisz =)) ja mogę Ci pomuc jeśli tylko chcesz =)) jeśli masz gg to podaj mi numer (napisz w komentarzu na moim blogu) =))) Pozdrawiam i czekam ;)

Dodaj nowy komentarz